fbpx
Virtuali realybė

Turbūt kiekvienas mokytojas žino, kaip yra svarbu, kad mokiniai įsitrauktų į pamoką ir tai nėra nauja problema. Kiekvienas mokytojas stengiasi išlaikyti daugiau nei vieno mokinio dėmesį. Mokytojai turi būti vis kūrybiškesni, kad išlaikytų savo mokinių interesus. Tačiau laikui bėgant technologijos ir švietimas buvo derinami, siekiant sukurti naujų būdų, kaip patraukti mokinio smalsumą. Šios technologijos gali būti taikomos įvairiais būdais ir padeda pagerinti įsitraukimo kokybę.

Papildyta ir virtuali realybė klasėje

Mokslininkai yra atlikę daugybę tyrimų, parodančių, kaip papildyta ir virtuali realybė gali būti naudinga klasėje. Papildyta realybė jau naudojama aukštojo mokslo institucijose. Pavyzdžiui, studentai gali naudoti papildytą realybę, kad imituotų operacijas medicinos mokyklose ir nustatytų tikslesnes medicinines diagnozes.

Švietime šias technologijas naudoja gamtos, humanitarinių mokslų ir dailės studentų patirčiai didinti. Tai sritys, kuriose lengvai integruojama papildyta ir virtuali realybė. Tiesa ta, kad papildyta ir virtuali realybė gali būti naudinga visiems kiekvieno dalyko studentams.

Gali atrodyti, kad papildyta ir virtuali realybė bus naudinga ne visose švietimo srityse, tačiau tai nereiškia, kad neturėtume suteikti jai galimybės.

Papildytos ir virtualios realybės naudojimas su tradiciniu mokymu

vr edukacija klasėje edukacija[/caption]

Papildyta realybė suteikia mokiniams daugiau interaktyvios patirties, stiprina ir skatina bendradarbiavimą, gerina motyvaciją ir didina mokymosi pasiekimus. Tačiau tai reiškia, kad technologija turi būti tinkamai integruota į klasę. Svarbu suprasti, kad papildyta ir virtuali realybė nėra skirta pakeisti tradicinius mokymo metodus. Tai yra kaip tik priešingai. Ši technologija skirta papildyti jau esamą. Kiekvienas mokinys mokosi skirtingai, o daugelis vis dar naudojasi tradiciniais mokymo metodais.

Nauja mokymosi forma

Jau yra išleista įvairių knygų, skirtų dirbti su papildytos realybės mokymu. Jei dėstytojai pateikia tokias knygas mokiniams, jie gali nuskaityti knygų puslapius ir pamatyti, kaip jos atgyja savo telefonuose. Naujas būdas peržiūrėti kurso medžiagą gali padidinti studentų motyvaciją atlikti kursinius darbus. Greičiausiai studentai entuziastingai imsis šio naujo mokymosi būdo, nes tai pagyvina jų pojūčius ir leidžia pamatyti kursinį darbą kitu kampu.

Kelios įmonės netgi sukūrė papildytos ir virtualios realybės technologijas, kad padėtų studentams su negalia. Ši technologija pateikiama kaip interaktyvios atminties kortelės kurtiesiems, specialios specialiojo ugdymo programos, socialinių įgūdžių lavinimo modeliavimas ir emocijų reguliavimo praktika. Mokiniai gali manipuliuoti patobulintais mokymo programos elementais naudodami papildytą realybę, tikėkimės, kad tai padės giliau mokytis ir įgyti geresnę akademinę patirtį.

edukacija vr

Kiti papildytos ir virtualios realybės ištekliai

Be turimų knygų, jau yra nemažai kitų išteklių, skirtų papildytai realybei pristatyti klasėje. Pavyzdžiui:

Smithsonian institute yra 3D modelių saugykla, atvira visiems. Šie modeliai leidžia studentams peržiūrėti konkrečius eksponatus realioje fizinėje aplinkoje mobiliajame įrenginyje. Tai suteikia mokiniams geresnį supratimą apie medžiagos mastą. Mokiniai taip pat gali bendrauti su modeliu mokydamiesi apie mokslą ir istoriją.

Nacionalinė aeronautikos ir kosmoso administracija (NASA) sukūrė kelis papildytos ir virtualios realybės elementus, kuriuos galime naudoti klasėje. Šie daiktai leidžia studentams patirti gyvenimą kosminėje stotyje. Šie kūriniai apima 360° vaizdo įrašus, kuriuos mokiniai gali žiūrėti naudodami ausines, kompiuterį ar mobilųjį įrenginį. NASA netgi sukūrė virtualios realybės programą, leidžiančią studentams pamatyti kosminio laivo startą.

Susipažinkite su virtualios ir papildytos realybės mokymosi nauda

Jei dvejojate ar nesate tikri dėl teigiamo virtualios ir papildytos mokymosi poveikio, turite patys eksperimentuoti su įrankiais. „New York Times“ sukūrė 360° vaizdo įrašus ir nuoseklias instrukcijas mokytojams, kurie galbūt neturi patirties naudojant papildytos ar virtualios realybės įrankius pamokose. Nemažai įmonių yra sukūrę papildytos ir virtualios realybės platformų segmentus klasėms, o šias programas galima naudoti 1-12 klasėse.

Kiekvienas mokinys mokosi skirtingai, todėl pedagogai nuolat kuria naujas mokymo programas, kurios padėtų mokiniams pasiekti užsibrėžtus tikslus. Naudojama teisingai virtuali ir papildyta realybė kartu su tradicineis mokymo metodais, gali pagerinti klasę ir pagerinti kiekvieno mokinio mokymąsi, kartu smagiai tyrinėdamas savo pasaulį saugioje klasėje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *